Ispričajte svoju BIZ priču
Naučite da SAMOUVERENO pričate svoju priču i POJEDNOSTAVITE SLOŽENE PORUKE koje šaljete kako bi ljudi bolje razumeli AUTENTIČNI KONCEPT vašeg proizvoda/usluge
Tako što JA VODIM vaše društvene mreže
Ispričali ste sve što znate već sto puta i nemate novih ideja? Plus nemate vremena ili ne možete jasno da definišete i istaknete benefite proizvoda/usuge na način koji je kupcima blizak i razumljiv.
Da, dosta čest slučaj kod ljudi koji fenomenalno rade svoj posao, a objavljivanje na društvenim mrežama shvataju kao obavezu koju pokušavaju da izbegnu. I šta se onda desi?
Situacija copy – paste sa nečijeg drugog profila uz određenu izmenu da ne bude baš providno.
E tako ste se preko noći utopili u masu istih, propuštajući šansu da istaknete svoju autentičnost i izgradite priču baziranu na ličnim vrednostima.
ZAŠTO-ZATO
o onom što vas najviše zanima u vezi vođenja društvenih mreža
Pre nego što započnemo saradnju obavezno organizujemo zajednički online/offline sastanak kako bi se upoznali i porazgovarali o vašim očekivanjima, željama, idejama i vizijama. Ukoliko nađemo zajednički jezik i oboje steknemo osećaj da će nam saradnja biti prijatna i produktivna, krećemo sa radom.
Pre nego što krene objavljivanje vašeg sadržaja potrebno je da mi ispričate i konkretno pokažete primer šta je to što TAČNO želite. Biće neophodno da mi pošaljete vaše materijale (tekst, slike, videa) koji će biti deo objava (reel, carousel…).
To je skroz u redu i tada je na meni da vam na osnovu razgovora pošaljem raznovrsne predloge kako bi zajedno došli do onog što vam se sviđa i što se savršeno uklapa u vašu sliku biznisa.
Vaš deo posla je da budete iskreni tokom naše saradnje, otvoreni za razmatranje novih predloga koji mogu napraviti pomake i spremni na testiranje novih ideja do kojih zajedno dođemo. Vođenje društvenih mreža je interaktivan proces i uključuje vašu punu uključenost i prisutnost – to je vaš biznis. Ja vas samo podržavam i pokrećem da pričate svoju priču na sva zvona, kroz sve kanale, formate i oblike.
Moj deo posla je da napravim mesečni plan i program objava (tekst+vizuali), koji je nakon eventualnih korecija i odobrenja spreman da ugleda svetlost društvenih mreža. Da li će to biti slike, reelsovi, kolaži ili AI slike zavisi od našeg dogovora kao i dinamika i broj postova.
Ovaj vid saradnje je idealan za ljude koji su spremni na saradnju i shvataju da je vođenje društvenih mreža proces (ništa se ne dešava preko noći). Idealna je za sve koji žele da pomere svoje granice i probaju nešto novo i drugačije što iskače iz dosadašnjih šablona.
Za osobe koji krše dogovore i dinamiku saradnje. Takođe nije prilagođeno osobama koje očekuju da im čitam mislim i znam odogovore baš na sva pitanja istog momenta. Pogotvu nije namenjeno nikom ko je sklon kontroli i nema poverenja u mene kao saradnika.
Preporučljivo je i poželjno, da ne kažem neophodno jer na taj način lakše dolazimo do rešenja, novih ideja, WOW momenata i specifičnosti koja vas odvaja od konkurencije. Ukoliko ne želite da pišete potrebno je da mi dostavite tekstove, dokumenta, knjige i drugu relevantnu literatutu koja će biti moj izvori za pisanje, inspiracija, smernica.
Tako što vas UČIM DA SAMI VODITE svoje mreže
Vi zapravo jeste one woman/man show i pored toga što radite 100 stvari hoćete sami da pišete i vodite društvene mreže jer znate da se na taj način stvara najbolja konekcija sa kupcima. Imate puno ideja, kreativni ste, vaš posao vas inspiriše, ali..
Mreže vam oduzimaju puno vremena jer ih ne poznajete dovoljno, nego radite onako otprilike, po osećaju ili savetu nekog koga pratite.
Potrebno vam je neko da vas nauči sitne trikove u pisanju, editovanju, pravljenju vizala i reelsova i naravno da podrži vašu priču i specifičan, autentični izraz.
Jednostavnije, da vas nauči kako da kroz društvene mreže iskomunicirate to što radite.
KAKO
izbaciti nebitne stvari i preći na suštinu
Kroz domaće zadatke prvo dolazimo do suštine vašeg proizvoda/usluge. Tražimo specifičnost koja vas razlikuje od svih drugih istih ili sličnih ponuda. Po čemu se izdvajate u odnosu na konkurenciju?
Nisu svi, već samo neki, a da bi saznali kako oni izgledaju, šta misle i osećuju, čega se boje, koga vole i koja im je poslednja misao pred spavanje opet moramo pisati i od kolaža praviti Nju/Njega/Njih da bi znali KAKO im se kroz postove obratiti.
Kroz pisanje učite kako da istaknete svoju poruku kao i sve benefite proizvoda/usluge tako da ne dođe do dvosmislenosti. Kada postoji poruka proizvoda/usluge oko nje se mnogo lakše i jasnije priča priča. Poruku treba shvatiti kao suštinu o kojoj se može pričati na 1001 način kroz tekst, sliku i videa.
Učite da pravite vizuale u Canvi i reelsove u Capcut aplikaciji. Upoznajem vas sa malim cakama i trikovima koje prave razliku. Slažemo boje, fontove i stilove u jednu smislenu celinu koja samo i na oko puno priča o vama samima.
Kako se priča priča i koji elementi čine jednu priču lako pamtljivom, emotivnom i prihvatljivom.
Namenjena je osobama koje (dovoljno) dobro poznaju svoj biznis i imaju osnovna znanja i svest o načinu na koje društvene mreže funkcionišu. Akcenat je pre svega na pisanju, tj. isticanju benefita proizvoda/uslge kroz tekst, sliku, video. Svako ko želi da bolje iskomunicira ko je i šta je ili unapredi izgled svog profila dobrodošao je na velika vrata.
Osobama koje nemaju dovololjno vremena ili ne mogu da izdvoje par sati za rad nakon časa kako bi ponovili sve što smo radili. Neko ko očekuje da će detaljno naučiti o svemu za mesec dana nije dobordošao ni na mala vrata.
To isključivo zavisi od vašeg nivoa znanja i poznavanja društvenih mreža i marketinga kao i od brzine usvajanja novih znanja i veština. Idealno bi bilo 6 meseci, ali ako uspete i pre toga, častite piće 🙂
Dodatne usluge
Kolaži i veštački generisane slike
Pravljenje specifičnih vizuala od kolaža i AI slike
Opis proizvoda za online prodavnice
Teze, par rečenica ili pasusi;
informativno i deskriptivno
Pisanje priručnika, newsletter-a...
U edukativne, reklamne, informativne ili prodajne svrhe
Administracija WordPress sajta
Unos teksta, dodavanje sekcija, uređivanje blogova po SEO
Kako ja pričam baš vaše priče?
proces je jednostavan, INTUITIVAN i logičan
Onog trenutka kada mi kažete da ste spremni da priču o vašem proizvodu predstavite svetu rađa se jedno neraskidivo prijateljstvo između vas i mene. Moja misija je da ovom svetu dam puno lepih priča i emocija, a vaš proizvod je sigurno baš jedan od tih priča.
Daklem, ja slušam – vi pričate, o vama, o vašem proizvodu, kako ste počeli, zašto ste počeli, zbog čega ste želeli da odustanete pa niste, kako je nastao vaš brend/proizvod i sve tako redom. Za kvalitetnu priču su važni svi detalji.
Vrlo često ću biti polaznik na vašoj edukaciji, radionici ili konferenciji, gost na ručku u vašem restoranu, kolaču u poslastičarnici ili bilo gde drugo gde vi živite i radite posao koji vas pokreće. Provodiću vreme sa vama, učestvovati u vašim važnim procesima, novostima, događajima i dešavanjima, kako bih što bolje prenela sliku proizvoda i vas samih, vašim kupcima. Jer u emocijama nema foliranja, sve je stvarno, pravo i uživo, a kupci najviše reaguju na iskrenost, slažete se?
I nije tu stvar samo do pričanja priče, nego i do IDEJA koje kreiramo i eksperimentišemo njima zajedno. Storytelling je proces koji traje. To je važno da znate.
I tako to krene… Priča za pričom… Lajk za lajkom…
I eto ga, već ste autentični. Po određenoj emociji prepoznatljivi.
Da, da, da…
Priče koje žive, dišu i rastu
Javila nam se Maja i došla da nas čuje. Pažljivo smo procenjivale da li se dobro razumemo, beležile misli i stavove danima. Ispričale sve što smo htele na moj način - Majinim penkalom.
Veoma cenim što se Maja istinski potrudila da razume sve uglove naše profesije, stavove pa čak i stručnu literaturu koja je pomogla da autentična priča bude i stručna i profesionalna.
To je bila vrednost saradnje sa Majom.
Jako maštovita ličnost koja poseduje izvanredan talent za pisanje. Njena sposobnost da kreira privlačne i zanimljive tekstove, kao i njena veština da izrazi svoje misli jasno i precizno, bile su od velike koristi za projekat na kome smo radili zajedno.
Njen talenat da kreira neuobičajene ideje čine je idealnom za poslove u kreativnom sektoru, kao što su pisanje scenarija, knjiga ili scenaristički rad u filmu i televiziji. Pored toga njene ideje bi se mogle iskoristiti i u oblasti digitalnog marketinškog sadržaja, kao što su blogovi ili društveni mediji.