Usluge

VOĐENJE
DRUŠTVENIH MREŽA
Složićete se: društvene mreže su u ovo današnje vreme jedan od najjačih prodajnih alata. Mesto gde možete prikazati i pokazati svoje proizvode i predstaviti se u najboljem svetlu.
Pričanjem ne samo drugačijih, nego i kreativnih i posebnih priča o vašem proizvodu skrenućete pažnju na sebe i biti mnogo zapaženiji od mora istih ili sličnih. A to će vam doneti i veću prodaju.
BLOGOVI
Ukoliko imate sajt i blog, a nemate baš puno inspiracije, vremena i ideja da svake nedelje objavljujete zanimljive članke i tekstove ovo bi mogla da bude prava usluga za vas. Storytelling u blogovima pokazuje svoju moć. Da bi priča bila što efektnija ona zahteva malo duže tekstove, a blogovi su idealna prilika da vaš proizvod pokaže sav svoj potencijal i karakteristike.
U blogu, kroz pričanje priča, može mnogo toga da se kaže i da se na emotivan način približite svojim kupcima.


PISANJE SADRŽAJA ZA SAJTOVE
Kada se sajt popunjava tekstom, naslovima i podnaslovima, pored priče, važan je i KOPIRAJTING. Pretraživanje interneta i traženje istih ili sličnih tekstova je ok. Međutim, mnogo je bolje da vi pričate, ja slušam i na taj način rešavamo probleme kupaca baš vašom ponudom, zar ne?
Pričanje i kopirajting su JEDNA PRIČA čiji je cilj veća prodaja, poverenje i bolja komuniacija sa kupcima.
Dodatne usluge
Izrada vizuelnog identiteta
Kreiranje Instagram feeda, pričanje priče kroz kolaže
Opis proizvoda za online prodavnice
Teze, par rečenica ili pasusi;
informativno i deskriptivno
Pisanje priručnika, newsletter-a...
U edukativne, reklamne, informativne ili prodajne svrhe
Administracija WordPress sajta
Unos teksta, dodavanje sekcija, uređivanje blogova po SEO
Kako ja pričam baš vaše priče?
proces je jednostavan, INTUITIVAN i logičan
Onog trenutka kada mi kažete da ste spremni da priču o vašem proizvodu predstavite svetu rađa se jedno neraskidivo prijateljstvo između vas i mene. Moja misija je da ovom svetu dam puno lepih priča i emocija, a vaš proizvod je sigurno baš jedan od tih priča.
Daklem, ja slušam – vi pričate, o vama, o vašem proizvodu, kako ste počeli, zašto ste počeli, zbog čega ste želeli da odustanete pa niste, kako je nastao vaš brend/proizvod i sve tako redom. Za kvalitetnu priču su važni svi detalji.
Vrlo često ću biti polaznik na vašoj edukaciji, radionici ili konferenciji, gost na ručku u vašem restoranu, kolaču u poslastičarnici ili bilo gde drugo gde vi živite i radite posao koji vas pokreće. Provodiću vreme sa vama, učestvovati u vašim važnim procesima, novostima, događajima i dešavanjima, kako bih što bolje prenela sliku proizvoda i vas samih, vašim kupcima. Jer u emocijama nema foliranja, sve je stvarno, pravo i uživo, a kupci najviše reaguju na iskrenost, slažete se?
I nije tu stvar samo do pričanja priče, nego i do IDEJA koje kreiramo i eksperimentišemo njima zajedno. Storytelling je proces koji traje. To je važno da znate.
I tako to krene… Priča za pričom… Lajk za lajkom…
I eto ga, već ste autentčni. Po određenoj emociji prepoznatljivi.
Da, da, da…
Priče koje žive, dišu i rastu
Javila nam se Maja i došla da nas čuje. Pažljivo smo procenjivale da li se dobro razumemo, beležile misli i stavove danima. Ispričale sve što smo htele na moj način - Majinim penkalom.
Veoma cenim što se Maja istinski potrudila da razume sve uglove naše profesije, stavove pa čak i stručnu literaturu koja je pomogla da autentična priča bude i stručna i profesionalna.
To je bila vrednost saradnje sa Majom.

Jako maštovita ličnost koja poseduje izvanredan talent za pisanje. Njena sposobnost da kreira privlačne i zanimljive tekstove, kao i njena veština da izrazi svoje misli jasno i precizno, bile su od velike koristi za projekat na kome smo radili zajedno.
Njen talenat da kreira neuobičajene ideje čine je idealnom za poslove u kreativnom sektoru, kao što su pisanje scenarija, knjiga ili scenaristički rad u filmu i televiziji. Pored toga njene ideje bi se mogle iskoristiti i u oblasti digitalnog marketinškog sadržaja, kao što su blogovi ili društveni mediji.
